Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
22 відгуків
вул. Сергія Подолинського 31-Б, 49000, Дніпро, Україна
+380 (95) 555-45-32
Apex

Обмін і повернення

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за контактним номером телефону +380 (95) 555-45-32  та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- Відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо,
- збережена і не пошкоджена товарна упаковка,
- збережено всі ярлики і заводське маркування,
- збережено споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутність будь-яких механічних пошкоджень,
- відсутність слідів використання.
Повернення здійснюється будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця або безкоштовно в нашій точці (магазин, склад, торгова точка і т.д.) за адресою: вулиця Сергія Подолинського 31-б 49000, Дніпро, Україна.
Повернення коштів здійснюється за згодою між Клієнтом і Продавцем трьома способами:
- переказ коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через накладений платіж "Нова Пошта",
- готівкою в нашій точці при поверненні та огляді повернутого товару.
Умови повернення товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону +380 (95) 555-45-32  і повідомити про бажання заміни або повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- у разі виявлення дефектів товару, які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту, вказану на сайті магазину, або в месенджері Viber за телефоном, вказаним на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок Одержувача будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії або безкоштовно в нашій точці (магазин, склад, торгова точка і т.д.) за адресою: вулиця Сергія Подолинського 31-Б, 49000 Дніпро, Україна
Повернення коштів здійснюється за згодою між Клієнтом і Продавцем трьома способами:
- переказ коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через накладений платіж "Нова Пошта",
- готівкою в нашій точці при поверненні та огляді повернутого товару.
Заміна товару неналежної якості здійснюється в перші 24 години після отримання повернутого товару.
Товари, які не підлягають обміну або поверненню.
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів належать:

1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети санітарії.
4. Фотоплівки, фотопластини, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфумерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі м'які іграшки.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Мазі для гоління.
14. Гребінці, гребені та масажні щітки.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні та мереживні полотна.
20. Килимові вироби за метражем.
21. Білизна натільна.
22. Постільна білизна.
23. Колготки-шкарпетки.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (підгузки, соски, пляшечки для годування та ін.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, органогенного дорогоцінного каміння та напівдорогоцінного каміння.
Перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню, є вичерпним.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner